Øster Hus

Kontakte kundeservice

Vi i Øster Hus vil at du som vår kunde skal være fornøyd med din nye bolig. Derfor har vi egne folk som jobber med kundeservice også etter overtakelse og innflytting. Vår målsetting er at du skal få svar på dine henvendelser innen 3 dager, enten det er snakk om spørsmål om bruk og vedlikehold av boligen eller det er reklamasjoner.

For generelle henvendelser, ta kontakt med oss på kundeservice@oster-hus.no. 

Ved hastesaker, ta kontakt med:

Gord Rostøl, tlf. 91 31 55 48
Ole Gaute Hauge, tlf. 90 78 25 57
Asgaut Skeie, tlf. 91 67 46 42
Ole Andre Frafjord, tlf. 98 23 08 05
Tommy Aleksander Nygård,tlf. 95775687

Eventuelt din byggeleder.

Forvaltning, drift og vedlikehold av din bolig

boligmappa.no vil du finne mye informasjon om hvordan boligen skal forvaltes, driftes og vedlikeholdes. Boligmappa er kort sagt er servicehefte for boligen. Om du som huseier utfører egeninnsats, eller bestiller andre bedrifter til å utføre arbeider på boligen kan du løpende laste opp egne dokumenter.

(Boliger som er kjøpt før 2024 har fått FDV-permen (Forvaltning, drift og vedlikehold). Der finner du mye informasjon om hvordan boligen skal brukes, vedlikeholdes og etterbehandles. Det viktigste løpende vedlikeholdet du som boligeier må utføre, kan du lese om i FDV-permens huskeliste).

Reklamere på forhold ved din bolig?

Reklamasjoner etter boligkjøp er regulert i Bustadoppføringslova. Denne loven beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og boligselger skal gå fram ved reklamasjonssaker.

Reklamasjonskjema

    Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.

    Lukk